ثبت‌نام کسب‌وکارهای نوپا در سالن الکام استارز بیست و سومین نمایشگاه الکامپ آغاز شد.

سرمایه-گذار

کسب‌وکارهای نوپایی که علاقه‌مند به حضور در سالن الکام‌استارز هستند، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه نسبت به ثبت‌نام نهایی و پرداخت وجه خود برای حضور در این بخش از بیست و سومین نمایشگاه الکامپ اقدام کنند. همچنین فرصت تکمیل پوستر استارت‌آپ‌‌های حاضر در غرفه‌های ۴-۵ متری، از ۲۰ تا ۲۵ تیرماه خواهد بود.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امسال نیز برای سومین سال پیاپی در راستای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا سالن ۸ و ۹ که از بهترین سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران به شمار می‌روند را به استارت‌آپ‌ها اختصاص داده است. علاقه‌مندان تنها با پرداخت شش‌صد هزار تومان، امکان حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ را کسب خواهند کرد و سازمان به‌عنوان طرح حمایتی سایر هزینه‌های حضور و تجهیز سالن استارت‌آپ‌‌ها را بر عهده خواهد گرفت.
در سال جاری استارت‌آپ‌ها در سه سطح متفاوت می‌توانند در سالن الکام استارز حضور یابند. گروه نخست که بخش عمده سالن الکام استارز را تشکیل می‌دهد، در فضاهای استاندارد ۴ تا ۵ متری به همراه یک میز یا استند مستقر خواهند شد.
در گروه دوم استارت‌آپ‌‌هایی که علاقه‌مند به حضور در غرفه‌های بزرگ‌تر هستند، قرار دارد. این گروه طبق تعرفه‌های رسمی شرکت سهامی نمایشگاه فرصت حضور در نمایشگاه الکامپ و سالن الکام استارز را خواهند داشت. بدیهی است که حمایت‌های سازمان شامل این دسته از متقاضیان نمی‌شود.

گروه سوم شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیری هستند که می‌توانند به همراه استارت‌آپ‌‌های تحت حمایت خود به‌صورت یک جزیره فناوری در سالن الکام استارز حضور یابند.
قوانین و مقررات در فرآیند ثبت‌نام استارت‌آپ‌‌هایی که پیش‌ازاین اقدام به‌پیش ثبت‌نام کردند به این شرح است:
۱- حضور در نمایشگاه با پوشش رسمی

۲- اینترنت برای هر استارت‌آپ بر عهده ایشان است

۳- ورود استند اضافه ممنوع بوده و از برپایی آن جلوگیری خواهد شد. (مربوط به غرفه‌های ۵ متری).

۴- اندازه استندهای چسبی هر غرفه ٦٠ *١٦٠سانتیمتر (٢ عدد) و ۶۵*۸۰ سانتیمتر (١عدد) است که یکی از استندهای ۶۰ *۱۶۰ سانتیمتر توسط نمایشگاه طراحی و نصب می‌شود. (مربوط به غرفه‌های ۵ متری)

۵- هر استارت‌آپ می‌تواند حداکثر دو نفر برای حضور در غرفه‌های ۵ مترمربعی (work station) معرفی کند. در همین راستا هر استارت‌آپ موظف است در هنگام ثبت‌نام نهایی نام و نام خانوادگی افراد حاضر در غرفه را وارد نموده و یک عکس ۴*۳ را جهت صدور کارد تردد به دبیرخانه الکام‌استارز تحویل نماید. به همراه داشتن کارت، برای ورود و خروج غرفه داران الزامی است و در صورت عدم اعلام افراد، مسئولیت ورود و خروج با خود استارت‌آپ خواهد بود.
بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از ۳۰ تیرماه تا دوم مردادماه به مدت چهار روز توسط سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد و کسب‌وکارهای نوپایی که بر بستر فناوری اطلاعات ایجادشده و به فعالیت می‌پردازند، می‌توانند جهت حضور در این نمایشگاه اقدام کنند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *