فرآیند طراحی محصول

نام کتاب: فرآیند طراحی محصول

نویسنده: فرامرز محمدی نژاد

ناشر: بامداد کتاب

تعداد صفحات: 124

درباره کتاب: 

محصولات، از نظر نوع، دارای تنوع زیادی می‌باشند. در نتیجه روش طراحی این محصولات می‌بایست مطابق با ویژگی‌های آنان تنظیم گردد. حجم وسیع اطلاعات و داده‌ها افراد را ملزم نموده تا چهارچوب فعالیتی خود را نسبت به هر شرایط، هرچه محدودتر نمایند. در عوض این امر باعث افزایش میزان بهره‌وری و کیفیت در انجام خدمت گردیده است.

فهرست مطالب کتاب:

  • شناسایی مسیر
  • طراحی
  • تکمیل
  • b1_104_2002
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *