استراتژی‌‌ها و تکنیک‌های ارتقای برند

نام کتاب: استراتژی‌‌ها و تکنیک‌های ارتقای برند

نویسنده: دکتر محمود محمودیان

ناشر: موسسه کتاب مهربان نشر

تعداد صفحات: 288

درباره کتاب:

برند مفهومی بیشتر از یک محصول یا یک خدمت است. امروزه بسیاری از کامپیوترها، خودروها، کفش‌ها، حساب‌های بانکی و … تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، اما این برندها هستند که تمایزهای اساسی را در بسیاری از این صنایع و بازارها ایجاد می‌نمایند. این تفاوت‌ها تا آنجا پیش می‌روند که امروزه بسیاری از رهبران به بازار برند خود به دید یک مزیت رقابتی می‌نگرند.

فهرست مطالب کتاب:

  • ابعاد مدیریتی
  • نام‌گذاری
  • مشتری مداری
  • پژوهش بازار
  • STP
  • تداوم عملکرد
  • بسته‌بندی
  • ابعاد مالی و قیمت‌گذاری
  • توزیع
  • تبلیغ
  • چاشنی‌های فروش
  • فروشندگی
  • رقیب‌پژوهی
  • تمایز
  • b1_104_2008
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *