بازاریابی بدون تبلیغات

نام کتاب: بازاریابی بدون تبلیغات

نویسندگان: مایکل فیلیپس، سالی رازبری

مترجم: محمد سالاری

ناشر: مترجم

تعداد صفحات : 210

درباره کتاب:

این کتاب اگرچه برای آشنایان با آداب معاملات مأنوس است اما به نظر می‌رسد برای اهل تجارت و نیز مشاغل کوچک در جامعه ما، سخن بسیار دارد. آموزش بازاریابی مطابق با طینت انسان‌ها و نیازهای مادی و معنوی مشتریان که لاجرم به رونق اقتصادی برای فروشنده و نیز رضایت مشتری از خریدی که انجام داده است ­می‌انجامد، هدف اصلی این کتاب می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب:

  • آخرین انتخاب در بازاریابی
  • اولین کار در بازاریابی
  • ظاهر فیزیکی شما در محل کار
  • نرخ‌گذاری
  • نحوه برخورد با دیگران
  • شفاف‌سازی: زمینه ایجاد اعتماد
  • برنامه‌ریزی برای تعیین روش اطلاع‌رسانی به مشتریان بالقوه

 

b1_101_1001

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *