مدل‌های کسب‌وکار

نام کتاب: مدل‌های کسب و کار

نویسنده: آلن آفا

مترجمان: لیلا رشیدی , فاطمه حسن‌زاده مقیمی، فرزاد حقیقی راد، سحر سلطانی جنابی

ناشر: سازمان مدیریت صنعتی

تعداد صفحات: 445

درباره کتاب: 

مدل‌های کسب و کار، مجموعه‌ای از مفاهیم استراتژی، بازاریابی، مالی، اقتصاد مهندسی و مدیریت تولید و خدمات است که ترکیب و بهره‌گیری مناسب از آن‌ها، موجب کسب درآمد برای شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی می‌شود. این مجموعه در جستجوی پاسخ به این پرسش‌ها است که کدام فعالیت‌ها چگونه و چه وقت باید در شرکت انجام شوند؟

با توجه به تنوع ویژه هر یک از مدل‌های کسب و­ کار، پاسخ بی‌شماری برای سه پرسش یاد شده وجود دارد. بنابراین، تعریف تمامی مدل‌ها در یک مجموعه غیر ممکن است، اما یافتن عناصر تاثیرگذار بر یک مدل کسب و ­کار و پایش مستمر آن‌ها‌‌، طراحی یک مدل کسب و کار مناسب و سودآور را تسهیل می‌کند.

این کتاب از مراجع اصلی درس کسب و کار در دانشگاه‌های معتبر جهان است که چارچوبی جامع برای تدوین و اجرای یک مدل کسب و کار سودآور در قالب سیزده فصل، در اختیار مخاطبان دانشگاهی، صنعتی و کارآفرینان قرار می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب:

  • ارزش مشتری و موقعیت نسبی
  • قیمت‌گذاری در راستای بهینه‌سازی درآمدها
  • منابع درآمد و بازارهای هدف
  • ریشه‌های مدل کسب و کار
  • اجرای مدل کسب و کار
  • نوآوری، پایداری و تغییر
  • تحلیل هزینه‌های مدل کسب و کار
  • مسئولیت‌های شرکت در قبال جامعه
  • b2_103_4001
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *