بازاریابی حسی

نام کتاب: بازاریابی حسی

نویسنده: شاز اسمیلانسکی

مترجمان: پرویز درگی، محمد سالاری

ناشر: رسا

تعداد صفحات : 376

درباره کتاب:

محتوای این کتاب در مورد مدل‌های برنامه‌ریزی و اجرای خلاقانه سعی و آزمون شده‌ای است که بهترین عملکرد را تسهیل کرده و به کمپین‌های موفق بازاریابی حسی منجر می‌شود. این کتاب که مناسب خوانندگانی از شرکت‌های کارفرمای صاحب کالا و خدمات، شرکت‌های مجری بازاریابی حسی و … است در نظر دارد چارچوب فلسفی و برنامه‌ریزی خاصی ارائه کند که بتواند برای هر مصرف‌کننده در نقطه تماس و در مورد تمامی ارتباطات بازاریابی به­کار گرفته شود.

فهرست مطالب کتاب :

  • چرا بازاریابی حسی
  • برونسپاری یا درونسپاری
  • فرمول Better
  • قالب IDEA
  • هدف‌های حسی
  • استراتژی حسی
  • انتخاب مکان و سفرای برند
  • اندازه‌گیری اثربخشی
  • مصاحبه‌ها
  • بررسی‌های موردی بین‌المللی
  • نتیجه‌گیری

 

b1_101_1006

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *