بی‌نظمی در بازاریابی

نام کتاب: بی‌نظمی در بازاریابی

نویسندگان: فیلیپ کاتلر، جان کسلیون

مترجمان: دکتر کامبیز حیدرزاده، دکتر شهناز نایب زاده

ناشر: سیته

تعداد صفحات : 232

درباره کتاب :

شرکت‌ها نیازمند یک سیستم هشدار بی‌نظمی برای مدیریت بر عدم اطمینان هستند. در این کتاب چنین سیستمی با ذکر مثال‌هایی از شرکت‌هایی که قربانی هرج و مرج حاصل از آشفتگی شده‌اند و نیز بسیاری از شرکت‌هایی که از هرج و مرج با بهره‌گیری از نقاط قوت خود سود برده‌اند، تشریح شده است.

فهرست مطالب کتاب:

  • جهان وارد مرحله اقتصادی جدیدی شده است
  • اکنون پاسخ اشتباه مدیریت به آشفتگی، خطرناک می‌شود
  • الگوی بی‌نظمی
  • طراحی نظام‌های مدیریتی برای تطبیق‌پذیری
  • طراحی نظام‌های بازاریابی برای تطبیق‌پذیری
  • کامیابی در عصر آشفتگی

 

b1_111_1014

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *