پایان عصربازاریابی سنتی

نام کتاب: پایان عصربازاریابی سنتی

نویسنده: سرجیو زیمن

مترجم: سینا قربانلو

ناشر: مبلغّان

تعداد صفحات : 235

درباره کتاب:

زیمن در سراسر این کتاب بر دو نظریه (یا اصل) خود بارها تاکید می‌ورزد و می‌گوید:

اگر قرار باشد محصول یا خدمتی به مقدار بیشتر، در دفعات بیشتر و به قیمت بالاتر به فروش می‌رسد، باید دلایل بیشتری به مردم برای خرید آن ارائه کرد، همچنین باید متفاوت، بهتر و ویژه باشد و اگر نیست باید چنین تصویری از آن ساخت. بر این مبنا این کتاب نیز خود اثری متفاوت، بهتر و ویژه است.

فهرست مطالب کتاب:

  • بازاریابی راز و رمزی ندارد
  • چگونه بیشترین اجناس را بفروشید و بیشترین پول را بسازید
  • با کدام نیروی انسانی؟

 

b1_101_1016

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *