کسب‌وکار بین‌المللی در عصر رقابت جهانی

نام کتاب: کسب و کار بین‌المللی در عصر رقابت جهانی

نویسنده: بال و مک کلاچ

مترجم: محمد حسین حکیمیان

ناشر: سازمان مدیریت صنعتی

تعداد صفحات: 474

درباره کتاب:

کتاب حاضر که مشتمل بر هفت فصل است به برخی جنبه‌های کسب و کار بین‌المللی می‌پردازد. فصل اول تصویری نسبتاً جامع از فعالیت سازمان‌های بین‌المللی در ارتباط با فعالیت بین‌المللی بنگاه‌ها را ترسیم می‌نماید. فصل دوم به تحولات سیستم پولی بین‌المللی اختصاص دارد. در فصل سوم به عوامل مالی موثر بر عملکرد بنگاه‌ها در عرصه بین‌المللی اشاره دارد. فصل چهارم در خصوص ورود به بنگاه به بازار خاص بحث می‌کند. فصل پنجم روش‌ها و تکنیک‌هایی را که یک مدیر مالی برای شناخت بازارهای بین‌المللی نیاز دارد مورد بحث قرار می‌دهد. فصل شش و هفت به ترتیب به سیستم‌های تولیدی گوناگون و برنامه‌ریزی استراتژیک بنگاه اختصاص دارد.

فهرست مطالب کتاب:

  • پویایی‌شناسی سازمان‌های بین‌المللی
  • سیستم پولی بین‌المللی
  • عوامل مالی موثر بر کسب و کار بین‌المللی
  • ارزیابی و تجزیه و تحلیل بازارها
  • مدیریت مالی
  • انقلاب صنعتی سوم
  • برنامه‌ریزی استراتژیک
  • b2_103_4004
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *