پیشنهاد رد نشدنی

نام کتاب: پیشنهاد رد نشدنی

نویسنده: مارک جوینر

مترجم: امیر توفیقی

ناشر: رسا

تعداد صفحات : 256

درباره کتاب:

با بمباران شدن مصرف‌کننده‌ها توسط هزاران پیام بازرگانی و تبلیغات بازاریابی در طول روز، آن‌ها مجبور هستند در مورد خریدهای خود به سرعت تصمیم‌گیری کنند که معنایش این است که شما هم باید فروش خود را با همان سرعت به انجام برسانید. به این ترتیب، تقریباً هیچ زمانی در اختیار ندارید تا بتوانید پیشنهادی بهتر و سریع‌تر از یک پیشنهاد ردنشدنی به مشتری‍‌تان ارائه دهید. پیشنهاد رد نشدنی حلقه مفقوده بسیاری از کتاب‌های بازاریابی است.

فهرست مطالب کتاب :

  • سه ثانیه
  • پنجره جادویی
  • نیاز اصلی کسب و کار
  • چهار سوال اساسی
  • پیشنهاد ردنشدنی چیست؟
  • چه چیزی یک پیشنهاد ردنشدنی نیست؟
  • عناصر پیشنهاد ردنشدنی
  • فرمول استثنایی
  • تقویت کننده‌های پیشنهاد
  • زنجیره پیشنهاد ردنشدنی
  • بهترین پیشنهادها در طی تاریخ

 

b1_111_1011

0 دیدگاه
  1. امیر
    امیر
    23 آذر 97 در 4:13 ب.ظ

    سلام من این کتاب و خوندم ، یکم کلی گویی کرده نویسنده ولی در کل خیلی دید خوبی به ادم میده در زمینه فروش و بازار یابی در صمن ترجمه هم الی هست

    پاسخ
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *