دهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

نمایشگاه کار و کارگاه های تخصصی آن یک رویداد چندوجهی استخدام است که در آن سازمانها باموقعیت‌‌‌های شغلی خود این فرصت را می‌‌‌‌یابند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به استخدام افراد مستعد و کارآمد اقدام نمایند.

انتخاب بهترین فرصت‌‌‌های شغلی و تقابل با نیروهای متخصص و با استعداد، این رویداد را به تجربه‌ای منحصر به‌‌‌‌ فرد برای کارجویان و کارفرمایان تبدیل کرده است.

نمایشگاه کار در ادوار مختلف با جذب ۲۵۰ شرکت و ارائه بیش از ۴۰۰ موقعیت شغلی به‌‌‌ طور میانگین در هر دوره مورد استقبال بیش از بیست هزار بازدیدکننده قرارگرفته است.

این نمایشگاه با توجه به احاطه ای که بر پروسه جستجوی تمامی نوع موقعیتهای شغلی اعم از:

  1. مشاغل تخصصی
  2. خدمات کاریابی
  3. توسعه حرفه ای
  4. برنامه های آموزشی
  5. آموزشهای حرفه ای
  6. مشاغل آزاد و خدمات کارآفرینی

ارائه می نماید. می‌‌‌تواند به یک رویداد برجسته در زمینه ارتباط کارجو و کارفرما تبدیل شود.

با توجه به آنچه گفته شد، شرکت در این نمایشگاه تنها یک جستجوی حرفه و شغل نمی‌باشد، بلکه این فعالیت میتواند ارتقای نگرش شما به حرفه آینده‌تان کمک نماید.

  • کارگاه های آموزشی: 
    در کنار نمایشگاه کار، کارگاه‌های آموزشی به منظور آماده سازی کارجویان جهت حضور در سازمان‌ها و همچنین موضوعاتی مثل آماده ساختن رزومه برگزار خواهد شد. اساتید این کارگاه‌ها غالبا مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌‌های حاضر در نمایشگاه هستند که بالطبع خواسته‌ها و نگاه این سازمان‌ها به نیروهای کار را نیز نمایان میسازد.

اخیرا موضوعات جذابی مثل مشاغل جدید و ترند بازار کار داخل و خارج از کشور نیز در این کارگاه‌ها مورد استقبال کارجویان بوده است.

  • دهمین نمایشگاه کار از نگاه آماری : تصویر نمودار میزان ثبت رزومه های ارسالی به نسبت گروه های شغلی

 

مشخصا گروه‌‌‌های “توسعه نرم افزار و برنامه نویسی” ، “توسعه نرم افزار”، “تحلیل و توسعه کسب و کار”، “فروش‌و بازاریابی” و “ارتباطات و روابط عمومی” اولویت‌‌های کارجویان بوده است.

تعداد موقیعت های شغلی به نسبت گروه های شغلی

تصویر تعداد موقیعت های شغلی به نسبت گروه های شغلی

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *