گوش کردن بهترین روش برای رساندن منظورتان است.
چه با کارمندتان صحبت بکنید چه با مشتری، رییس یا همکارتان، مهم است که از به کار بردن عبارات گیجکننده و یا سوءتفاهمزا دوری کنید. به چه دلیل؟ زیرا این عبارات خودشان منجر به گیجتر شدن مخاطبتان میشوند.
توانایی برقراری ارتباط یکی از مهمترین موضوعهایی هست که میتوانید در مورد آن مطالعه کنید و بیاموزید. به عنوان یک نتیجه، به خاطر اینکه مجبور نیستید دوباره شروع به صحبت کردن و توضیح دادن چیزی که اولین بار گفتهاید بکنید، زمانتان کمتر تلف میشود.
برای اینکه از این اتفاق جلوگیری کنید، هشت تاکتیک برای برقراری ارتباط آوردهایم که باید از همین امروز آن را شروع کنید.
ادامه ی مقاله را اینجا بخوانید.