۳ راه برای اینکه ذهن مشتریانتان را بخوانید.

با استفاده از روش‌‌هایی که در ادامه گفته می‌شود می‌توانید کاری کنید که مشتریان در مقابل محصولات شما توان مقاومت نداشته باشند.

به عنوان صاحب یک کسب و کار، همه ما در درون خودمان آرزو می‌کنیم که مشتریان با خواندن متن تبلیغات در مورد محصولاتمان در فیس بوک یا ایمیل شان فوراً فریاد بزنند ” این درست همان چیزی است که من می‌خواهم. انگار ذهن مرا خوانده باشند. از کجا باید این را بخرم؟”

کلید یک پیشنهاد تبلیغاتی که  فوراً روی خریدار هدفتان تاثیر بگذارد چیست؟ یکی از راه‌ها سعی و خطا است. اگرچه این سعی و خطاهای بازاریابی به طور کلی برای صاحبان کسب و کاری که ۵۰۰ تا وظیفه دیگر هم به طور همزمان بر دوششان هست، امری وقت گیر است، با این حال آنها باید بر روی این موضوعات تلاش کنند و زمانی را برای تست و اجرا کردن کمپین‌‌های مختلف بازاریابی بگذارند تا متوجه شوند کدام یک از این کمپین‌‌ها بیشتر روی مشتری تاثیر می‌گذارد.

ادامه ی مقاله را اینجا بخوانید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *