از این استراتژی‌های رشد برای ایجاد یک ‌کسب‌وکار چند صد هزار دلاری استفاده کنید.

گام اول شناختن آنچه که ممکن است ‌می‌باشد. این کار به خودی خود خیلی زیاد است‌‌‌‌.

اولین ‌کسب‌وکارم را در سال ۱۹۹۹ به سرعت چند صد هزار دلاری کردم‌‌‌‌. این یک ‌کسب‌وکار خدماتی مربوط به یک نیاز عمده برای صنعت بود‌‌‌‌. این یک ‌کسب‌وکار است که بسیاری از کارآفرینان هنوز هم ‌می‌توانند شروع کنند و برای خودشان موفقیت ایجاد کنند. من این ‌کسب‌وکار را فروختم و در سال 2011 یک مدل ‌کسب‌وکاری جدید را شروع کردم. من در مورد ایجاد درآمد آنلاین و پول درآوردن غیرفعال چیز‌های خوبی شنیده بودم ، بنابراین تصور کردم می‌توانستم به درآمد صدهزاردلاری سریعتر برسم. اما اشتباه ‌می‌کردم‌‌‌‌.

در سال اول، چیزی کمتر از 10،000 دلار درآمد کسب کردم. من هر چیزی را که رهبران صنعت توصیه ‌می‌کردند انجام دادم‌‌‌‌. با این حال، پیشرفت‌های زیادی نکردم. خیلی خسته کننده بود. بر خودم فشار ‌می‌آوردم، هر روز به سختی کار ‌می‌کردم، و بیشتر از چیزی که بتوانم بشمارم احساس شکست ‌می‌کردم.

در سال 2012، “برنامه کرک ‌می‌کردم”. من بر روی چهار استراتژی رشد مهم تمرکز کردم و آن را درک کردم. آنها به من کمک کردند تا یک تجارت چند صد هزار دلاری را ایجاد کنم که به من آزادی و امنیت مالی بدهد و بتوانم به 25 کشور در سال سفر کنم. این استراتژی‌ها ‌می‌توانند به هر نوع ‌کسب‌وکاری اعمال شوند. از آنها استفاده کنید.

بیشتر مخاطبان خود را در رسانه‌های اجتماعی جذب کنید

سیستم عامل‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی هر روز میلیاردها کاربر ‌می‌گیرند. فرصت برای به دست آوردنشان و گفتن به آنها در مورد ‌کسب‌وکارتان هیجان انگیز است. در حالی که این امر برای ما کارآفرینان درهای زیادی را باز کرده است ، همچنین این ابزار یک امکان ویژه در اختیار ما گذاشته است. برای کارآفرینان غیر معمول نیست تا تمام استراتژی بازاریابی خود را حول پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی به صورت طبیعی درست کنند. شما احتمالا یک کارآفرین همکار دارید که دائما در مورد ‌کسب‌وکار خود پست ‌می‌گذارد. این کار منجر به دفع بالقوه ‌می‌شود.

پلتفرم‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی شرکت‌هایی سهامی عام هستند و باید برای سهام داران خود سود ایجاد کنند. نحوه انجام این کار همیشه تغییر ‌می‌کند. اگر اساس کار خود را بر روی پلتفرم آنها پایه‌گذاری کنید، وقتی که آنها تصمیم به ایجاد تغییراتی در جهت افزایش در آمد شرکت ‌می‌کنند، ‌کسب‌وکارتان ضربه خواهد خورد.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فقط باید بخشی از یک طرح بازاریابی متنوع و در حال توسعه برای ‌کسب‌وکارتان باشد. بازاریابی به وسیله ایمیل هنوز خوب کار ‌می‌کند. قرار گرفتن در معرض رسانه‌ها ‌کسب‌وکار را رونق ‌می‌دهد. وبینارها، سرمایه گذاری مشترک، سخنرانی عمومی و بسیاری موارد دیگر به شما کمک ‌می‌کند تا بازار و ‌کسب‌وکارتان را رشد دهید. تمام تخم مرغ‌های خود را در سبد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی قرار ندهید.

تکنیک‌های جذب مشتری محکم و درست را درک و اجرا کنید

راهی که هر ‌کسب‌وکاری در آن رشد ‌می‌کند پیدا کردن مشتریان جدید است. اما فراتر از آن، شما نیاز به یک سیستم دارید که برایتان مشتریانی جدید از روشی مطمئن به ارمغان بیاورد. بسیاری از ‌کسب‌وکار‌ها موفق نمی‌شوند زیرا وابسته به تعداد اندکی از مشتری‌هایی هستند که در حال حاضر وجود دارند و یا بدتر وابسته به یک مشتری اصلی هستند. هر دو این سناریوها ‌می‌توانند ترسناک باشند. شما  تنها یک گام تا از دست دادن تمام درآمدتان فاصله دارید.

برای رسیدن به یک ‌کسب‌وکار چند صد هزار دلاری، جذب مشتریتان باید منحصر به فرد باشد. ما در عصر دیجیتال زندگی ‌می‌کنیم. شما ‌می‌توانید از طریق وبلاگتان، پادکست، فیلم‌ها، در رسانه‌های اجتماعی، از طریق وبینار، آموزش در گروه‌های بزرگ، اتاق‌های ‌کسب‌وکار محلی، قرار گرفتن در معرض رسانه‌ها، گرفتن مقالات بصورت آنلاین و بسیاری از روش‌های دیگر مشتری جذب کنید.

ارزش‌هایتان را درک کنید و از آنها دست نکشید

اعتقاد‌هایی که باعث محدودیت شخصی ‌می‌شود ‌می‌تواند عامل ضعف هر کارآفرینی باشد. این ‌می‌تواند چند کلمه منفی از کسانی که از آنها متنفرید و یا حتی کسی که دوست دارید باشد. این ‌می‌تواند نظری در مورد محتوایتان باشد یا مشتریانی که ‌می‌خواهند محصول را برگردانند. شرایطی وجود دارد که به اعتماد به نفس شما را شوک وارد ‌می‌کند و این موارد منجر به کم ارزش کردن دانش و تخصصتان ‌می‌شود. این کار را نکنید!

شما به اندازه کافی امکانات رایگان برای تشویق به استفاده از محصولاتتان از طریق محتوای رایگانتان و داشتن روابط خوب با مشتری‌ها در اختیار مشتری ‌می‌گذارید. شما باید هزینه دریافتی را بیشتر کنید، زیرا مشتریانی هستند که با خوشحالی به شما پول پرداخت ‌می‌کنند زیرا ارزشی که شما ارائه ‌می‌کنید را درک ‌می‌کنند. بر اساس ارزش پول بدهید و قیمتتان را درصورت لزوم افزایش دهید. زمانی که احساستان به شما ‌می‌گوید که یک درخواست را رد کنید به پیام‌ها و تماس‌ها پاسخ ندهید. چیزی که به نظرتان منطقی ‌می‌رسد را انجام دهید.

با درک و اجرای این استراتژی‌هایی که در برابر آزمون زمان و تغییرات سربلند بیرون آمده اند. ‌می‌توانید یک ‌کسب‌وکار  چند صد هزار دلاری را همین امسال ایجاد کنید. به وسیله ایجاد ذهنیتی برای اینکه چه چیزی امکان وقوع دارد کارتان را شروع کنید و آن را در کار روزانه تان اجرا کنید.

نویسنده : کیمانزی کانستبل

نویسنده، مشاور، کارآفرین

منبع : https://www.entrepreneur.com/article/315937

مترجم : امیر بهشتی‌خو

ویراستار ‌:‌ سید جواد کاش‌زاده

کاری از گروه تولید محتوای مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف ـ مرداد ۹۷

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *