چگونه در ۶۰ ثانیه ایده را خوب ارائه کنیم.

هیچ وقت نمی‌‌توانید متوجه شوید که کی ایده تان را به فروش می‌رسانید.

گاهی اوقات فرصت ارائه ایده‌تان به کسی که می‌تواند در موفقیت آن شرکت نمایند خیلی کم به دست می‌آید. چه آن فرد یک سرمایه گذار بالقوه باشد، چه یک مشتری و یک روزنامه نگار، بایستی بتوانیم یک ارائه کامل چند دقیقه‌ای که به طور مشخص نیاز مشتریان را برای محصول و اینکه چگونه آن نیاز را برطرف می‌کنید، فراهم نمایید. یک ارائه ۶۰ ثانیه‌ای نسخه خیلی خوبی از ارائه های موفق در رویداد های شبکه، جلسه‌ها و حتی اولین ارائه‌تان می‌باشد.

چگونه میتوانید مشتریانتان را در یک دقیقه علاقه مند کنید؟

  1. با چند سوال که نیاز به محصول‌تان را نشان می‌دهد شروع کنید.

بهترین راه اینکه به سرعت برای حرفی که می‌زنید، گوش شنوا پیدا کنید این است که از آنها چند سوال مرتبط بپرسید؛ سوالاتی که  نیاز به محصولات آن را نشان دهد. میتوانید با مجموعه‌ای از سوالات چند حقیقت را مشخص کنید.  سم هورن متخصص ارتباطات استراتژیک در شرکت فست کمپانی این سوال را مطرح می‌کند.

ادامه ی مقاله را اینجا بخوانید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *