فکر می‌کنید نوآوری بخشی از کار روزانه شما نیست؟

این چهار سوال را از خودتان بپرسید.

نوآوری اغلب به عنوان مسئولیت افرادی دیده می‌شود که در حوزه تکنولوژی، توسعه‌ی محصول جدید یا بازاریابی کار می‌کنند. برای هر کسی دیگری، پیام این است، فقط روی کار خودت تمرکز کن. اما، با ندیدن نوآوری به عنوان بخشی از نقش خودتان، فرصت‌های بزرگی را از دست می‌دهید. اینجا چهار سوال وجود دارد که باید از خودتان بپرسید که روشن خواهد کرد آیا لازم است که نوآوری بخشی از کار روزانه شما باشد یا خیر.

ادامه ی مقاله را اینجا بخوانید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *