4 مرحله برای تولید محتوایی که بازدیدکننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد

آن‌ها را به دام بیندازید، متعهد کنیدو به آن‌ها هر آنچه را که می‌خواهید انجام دهند بگویید.

آیا محتوای شما به اندازه‌ی کافی متقاعدکننده است که بازدیدکنندگان شما را تبدیل به بازدیدکنندگان همیشگی کند؟

بخش‌هایی از محتوایی که تولید می‌کنید باعث ایجاد توجه خواهد شد درحالی که بقیه در آرشیو مفقود می شود. به عنوان بازاریاب، شما همیشه می‌خواهید که محتوایی بنویسید که به اندازه‌ی کافی متقاعدکننده باشد تا بازدیدکننده‌ی عادی را تبدیل به بازدیدکننده‌ی همیشگی کند و پس از آن به مشتریانی که برای محصولتان خرج کنند.

نوشتن محتوای متقاعدکننده جادو نیست. بیایید نگاهی به روش‌های نوشتن محتوایی بپردازیم که مشتریان را به نوشته ترغیب می‌کند.

ادامه ی مقاله را اینجا بخوانید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *