جنبههای فکرشدهی کوچک تعاملهای روزانهی شما میتوانید بهترین اثرات را داشته باشد.
به طور کلی این حرف درست است که پول نمیتواند شادی بخرد. و وقتی به کسبوکار میرسیم، معمولا چیزهای کوچک هستند که مشتریها را به سوی شما میآورند. این کارهای غیرملموس بدون هزینه هستند که مشتریها را نگه میدارند یا از دست میدهد. آنها کمک میکنند تا احساس مشتریان وقتی وارد فروشگاه شما میشوند شکل پیدا کند(آنلاین یا آفلاین) یا با نمایندهی خدمات مشتریان ارتباط برقرار کنند. این کارهای کیفی به ارتباط با مشتری اثر میگذارد.
رهبران کسبوکار باید بر چیزهای کمی تمرکز کنند که حتی یک سنت هم هزینه ندارند، چون کارهایی که به سختی کمی میشوند زمانی پیش میآیند که میخواهیم مشتری جذب کنیم. این که چگونه لحن را در این زمینهها انتخاب میکنید تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. اگر مشتریان شما خوشحال نیستند، در آینه به خودتان نگاه کنید و ببینید که شما چه چیزی را فراموش کردهاید. اینجا قدمهایی کم اما بسیار مهم داریم که شما میتوانید آنها را انجام دهید.
ادامه ی مقاله را اینجا بخوانید.