از زمانی که احساسات در دنیای کسبو کار جایی نداشتند، خیلی نگذشته است. در آن دوران احساسات در کسبو کار نوعی اتلاف وقت و کاهش بهرهوری حساب میشد. امروزه خیلی چیزها عوض شده است. امروزه احساسات الهام بخش قسمت مهمی از فرآیند کارآفرینی را تشکیل میدهد. برای افزایش سودآوری شرکت بایستی مهارتهای اجتماعی خود را گسترش دهید.
برای اینکه به رهبر قویتری تبدیل شوید، رفتار اعضای تیمتان را بهتر درک کنید و بهتر ارتباط بگیرید ( نه تنها با همکارانتان بلکه با سرمایهگذاران و دیگر کسانی که روی کسبو کار و شما تاثیر میگذارند) باید چیزی را درک کنید که مسیر کسبو کارتان را عوض میکند.
احساسات برای موفقیتتان حیاتی است.
در دوران گذشته بارها و بارها به عنوان نصیحت گفته میشد که برای موفقیت بایستی احساسات را از کسبو کارتان دور کنید. چیزی که آنها هیچ وقت درک نکردند این بودکه احساسات باعث میشود مردم روی شما سرمایهگذاری کنند، محصولاتتان را بخرند و در مسیر پرخطر کارآفرینی به شما کمک کند.
ادامه ی مقاله را اینجا بخوانید.