خریداران مشکلی در توجه کردن ندارند، مشکل در نحوه‌ی تبلیغات شما است.

با این حجم از رسانه‌های اجتماعی در دسترس، کیفیت در تبلیغات از همیشه مهم‌تر شده است.

اگر یک نشان تجاری‌ تبلیغی بکند و کسی آن را نبیند، آیا این باز هم «تبلیغات» نامیده می‌شود؟

امروزه مردم در مقایسه با گذشته ابزارهای بیشتری برای رد کردن تبلیغات دارند. بیش از سه‌چهارم مردم آمریکای شمالی ابزارهای خودکار فیلتر کردن تبلیغات دارند و 10درصد از آن‌ها تبلیغات را از طریق 4 نوع رسانه یا حتی بیشتر مسدود می‌کنند. همانند این پرسش معروف که می‌پرسد «اگر درختی در جنگلی بیفتد و هیچ‌کسی در آن نزدیکی نباشد، آیا صدایی از خودش تولید می‌کند؟»، می‌توان پرسید پیام یک نشان تجاری در حالی که به صورت عام کسی آن را نمی‌بیند و یا نمی‌شنود چیست؟

واحدهای تبلیغات در میان فناوری‌های مسدودسازی آگهی‌های بازرگانی در حال گم شدن هستند، امّا میزان توجه بشر همواره بدون تغییر بوده است. امروزه خریداران در مقایسه با هر نسل گذشته بیشتر با انواع موجبات حواس پرتی مواجه هستند؛ بنابراین در این راستا بیشتر دقت میکنند.

ادامه ی مقاله را اینجا بخوانید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *