6 استراتژی برای افزایش توانایی گوش دادن

مکالمات خود را با مشتریان و کارکنان با این 6 نکته بهبود دهید.

شنیدن عملی جسمان برای شناختن صدا است. فقط به این دلیل که می‌توانید چیزی را بشنوید، به این معنی نیست که در حال گوش کردن هستید. صدای معلم مدرسه ابتدایی من  قب از خروج از کلاس برای زنگ تفریح این روزها خیلی به یادم می‌آید: ” به من گوش نمی‌کنی “و اشتباه نمی‌گفت. ما گوش نمی‌دادیم.

شنیدن فرایند فیزیکی است. گوش دادن فرایندی ذهنی است. شما می‌توانید زیباترین، خوش خط‌ترین، سازماندهی شده‌ترین پیام را در جهان داشته باشید، اما اگر هیچ کس آن را گوش نکند، وقتتان را تلف کرده‌اید. حالا به اهمیت گوش دادن پی بردید؟ خوب. حالا بیایید بفهمیم چرا این اطلاعات برای ارتباطات مهم است و چگونه در نهایت می‌تواند سود شرکت شما را تحت تاثیر قرار دهد.

ادامه ی مقاله را اینجا بخوانید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *