هفت ‌کسب‌وکار کم خطر فردا ‌می‌توانید آغاز کنیم

برای محصولات خود مشتری پیدا نمی‌کنید بر اساس آنچه سس گردین نوشته است شما ‌می‌توانید. حال محصولتان چیست ؟

‌اگر‌می‌گوید میخواهید یک ‌کسب‌وکار را راه اندازی شما تنها نیستید.بسیاری از مردم در رویای رئیس خود شدن، فرمان دادن و کارآفرین شدن هستند. اما در ‌کسب‌وکارهیچ تضمینی نیست و اهمیتی ندارد که ایده شما چقدر خوب باشد یا چقدر سخت بر روی آن کار کرده‌اید، هنوزهم امکان شکست وجود دارد.بر اساس آماری که اغلب از دفتر آمار کار به دست آمده است ۵۰% ‌کسب‌وکارهای کوچک در ۴ سال اولیه خود شکست ‌می‌خورند. با این حال چیزهای کوچکی وجود دارد که با آنها ‌می‌توانید خطر خود را کم کنید

در ابتدا بستگی به ‌کسب‌وکاری دارد آغاز می‌کنید بعضی از ‌کسب‌وکارها  پر خطرتراند وبرای شروع به پول و نیروی کار بیشتری نیاز دارند که به این معنی است که احتمال شکست در آنها بیشتر است.

اگر ‌می‌خواهید از امنیت آینده خود و ‌کسب‌وکار بالقوه  خود مطمئن شوید  برای شروع یکی از ۷ ‌کسب‌وکار کم خطر زیر را در نظر بگیرید.

  • مشاوره

برای فکر کردن به ایده شروع ‌کسب‌وکار  با چیزی که از قبل ‌می‌دانید شروع کنید. شما ‌می‌توانید از مهارتی که از قبل دارید استفاده کنید و به عنوان یک مشاوره از آن برای مشاوره به  موکلان خود استفاده کنید.

به علاوه شما ممکن است از قبل با چند مخاطب صنعتی  رو به رو شده باشید  که ‌می‌توانند مشتریان بالقوه تان باشند. بهتر است که از آنجا شروع کنید.

به عنوان مشاور مالی رمیت سسی در وبلاگ خود نوشته است ” وقتی شما ایده‌های مالی به ذهنتون میرسه صدای منتقد درونتون بهتون میگه شما نمیتوانید چیزی آموزش بدید مگر این که صاحب اعتبارآن یا حرفه‌‌‌ای‌‌ترین شخص در جهان در این موضوع باشید .تمام چیزی که نیاز دارید باشید این هستش که انقدر خوب باشید که به افراد جهت رسیدن به اهدافشان کمک کنید.”

اگر تمرکزتان روی هر یک از موضوعات طراحی، بازاریابی، فروش یا فناوری اطلاعات باشد مشاوره یک گزینه کسب وکارآسان است ، به این دلیل که میتوانید به راحتی آن را در خارج از خانه انجام دهید بدون هیچ هزینه‌‌‌ای همانند یک استارتاپ. شما حتی ‌می‌توانید مشاوره را به صورت پاره وقت انجام دهید و کار تمام وقت خود را ادامه دهید تا آنکه به حدی درآمد کسب کنید که  حقوق و دستمزد شما را  پوشش دهد.

  • آموزش و پرورش

آموزش و پرورش یکی دیگر از راههایی است که در آن ‌می‌توانید  از مهارتی که قبلا کسب کرده‌‌‌اید برای رسیدن دیگران به اهدافشان کمک کنید. در آموزش و پرورش شما دانش آموزان را در موضوعات آکادمیکی از قبل در دانش کسب کرده‌‌‌اید راهنمایی کنید.

آسان‌‌تر است که با کار خارج از خانه شروع کنید.سپس می‌توانید سرویس‌های آموزشی خود را آنلاین برگزار کنید یا از طریق سایت‌‌‌های مثل Tutor.com زمانی که  رشد کردید ‌می‌‌توانید دیگران را برای ملحق شدن به خود در نظر بگیرید.

  • دستیار مجازی

آیا یک موضوع را اینجا احساس ‌می‌کنید؟  کم ‌خطرترین ایده ‌کسب‌وکار این است که آن ‌کسب‌وکاری را انتخاب کنید که بتوانید آن را از خانه تان شروع کنید.براساس SmallBizTrends،  ۶۹ % کارآفرینان آمریکایی ‌کسب‌وکار خود را در خانه شروع ‌می‌کنند.

با این روش شما ‌می‌توانید پول خود را ذخیره کنید ، ‌کسب‌وکار خود را به طور پیوسته گسترش دهید ،بدون نگرانی در مورد  سرمایه که جمع آوری کرده‌‌‌اید. به عنوان یک دستیار مجازی، شما ‌می‌توانید کارهای اساسی مانند جمع آوری گزارش، مدیریت یک برنامه و هماهنگی امور را ارائه کنید. تمام چیزهایی که برای شروع نیاز دارید عبارتند از یک تلفن کامپیوتر و اتصال به اینترنت. به عنوان آموزش در نهایت شما ‌می‌توانید کارمندان بیشتری استخدام کنید تا ‌کسب‌وکار خود را گسترش دهید و کارها بیشتری را انجام دهید. به عنوان یک سخنران انگیزه دهنده ،ماری فرلو  در توییتر خود نوشت “کوچک شروع کردن به معنای کوچک فکر کردن نیست.”

  • فروش مستقیم

شما احتمالا تا الان درمهمانی تاپرویر بوده اید حداقل کسی رو میشناسید که آن را برگزار ‌می‌کنند. اما تاکنون هرگز فکر کرده‌‌‌ایم که خودتان میزبان آن باشید ؟ شرکت‌های فروش مستقیم مثل تاپرویر،ایون و ماری کای  نمایندگان فروش را استخدام می‌کنند  تا کالای انها را بفروشند و محصول شان را بازاریابی کنند

با این مدل به عنوان یک نماینده فروش شما پتانسیل آن را دارید که هر چقدر ‌می‌خواهید پول دربیاورید، بسته به اینکه چقدر تلاش ‌می‌کنید. این دسته از ‌کسب‌وکارها بسیار انعطاف پذیر هستند، درنتیجه شما ‌می‌توانید در زمان خودتان و یا حتی  پاره وقت کار کنید.

هزینه شروع آن نیز کم ‌می‌باشد. بر اساس گفته پنی هوردر ، ماری کای ۱۰۰ دلار، تاپرویر ۹۹ و ایون تنها به ۱۰ تا ۲۰ دلارهزینه نیاز دارند. شرکت ابزارهای که شما برای شروع نیازدارید را در اختیارتان قرار ‌می‌دهد. شما تنها نیاز دارید تا بر افزایش مشتریانتان تمرکز کنید.

  • حمل و نقل قطره‌‌‌ای

فکر میکنید که در بحبوحه بازاریابی و فروش هستید؟ شما نیاز دارید تا ‌کسب‌وکار خود را بالا بیاورید و آن را ادامه دهید.شروع یک ‌کسب‌وکار دراپ شیپینگ را درنظر بگیرید. شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک را مدیریت وبازاریابی خواهید کرد، در حالی که یک شخص ثالث مسئول توسعه و تکمیل محصول است.

با سرویسی مانند اوبرلو، شروع یک دراپ شیپینگ  آسان است. نگران رسیدن محصولات آن به مشتری نباشید. تنها چیزی که باید روی آن تمرکز کنید این است که محصولاتتان بین مشتری‌ها روی زبان  بیفتد.

  • ‌کسب‌وکار خدمات

‌کسب‌وکارهای با بیشترین احتمال موفقیت معمولاً ‌کسب‌وکارهای بر اساس خدمات هستند کسب ونه کارهای بر اساس محصول. با یک ‌کسب‌وکار خدمات محور  مانند  سرویس مراقبت از چمن یا  حمل ونقل سگ، تمرکز شما  محلی است نه ملی، که به این معنی است که رقبای کمتری دارید.

مهم نیست که در چه صنعتی ‌می‌خواهید وارد شوید،  مهم این است تا می‌توانید در مورد بازار تحقیق کنید.، در یک پست برای تعادل که نویسنده ‌کسب‌وکار سوزان وارد نوشت” زمانی که یک ‌کسب‌وکار را آغاز ‌می‌کنید باید در زمینه‌های، صنعت محصول خدمات حرفه‌‌‌ای شوید ،اگر از قبل نبوده‌‌‌اید.”

  • مراقبت از سالمندان

سس گودین در وبلاگش نوشته است: نیازی نیست که برای محصولاتان  دنبال مشتری باشید، برای مشتریانتان محصول خوب را پیدا کنید. یکی از بهترین مخاطبان برای هدف امروز، سالمندان است. بر اساس سی ان ان ،نوزادان بو‌می‌در حال رشد هستند وتعدادشان ۸۱٫۳ میلیون است. و آنها چه ‌می‌خواهند؟ در تحقیق  ای ای آر پی ، ۹۰ درصد  سالمندان ‌خواهند مستقل زندگی کنند در همان خانه که بزرگ شدند.

این برای شما یک فرصت بزرگ است. آنها مشتری‌های بالقوه‌‌‌ای هستند که یک نیاز دارند. حالا، شما به یک محصول نیاز دارید. یک  ‌کسب‌وکار در حوزه خانه سالمندان  یک راه  عالی برای جواب دادن به نیازهای این مخاطبان است. با دانستن نیازهای این مشتریان، شما ‌می‌توانید خدماتی که آنها نیاز دارند را فراهم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *